[FRENCH] Game of Thrones S08 (French season posters Missing)

Request series, season banners, episode images or Fan Art, display banners you've created, and discuss related topics.
Post Reply
BelDave69

Wed Jun 19, 2019 7:27 am

Hello,

This series was locked by Maretoh. Can you unlock this season so that I can add my French seasons posters. If this is not possible, here are the posters, please update.

Can you add this French seasons posters to Game of Thrones S08 (French seasons posters Missing) ? Thank you

You can Download French seasons posters to Game of Thrones S08 HERE !

https://www.thetvdb.com/series/game-of- ... /seasons/8
Mistywing
Site Moderator

Wed Jun 19, 2019 2:02 pm

I would do it if the insert image did not contain spoilers for the season finale. Please find or create a version that does not contain the text.

Franchement, décrire ce qui se passe dans le dernier épisode est un peu exagéré. Par courtoisie pour les nombreux utilisateurs, SVP veuillez éviter ce genre d'images.
BelDave69

Wed Jun 19, 2019 4:06 pm

Mistywing wrote:I would do it if the insert image did not contain spoilers for the season finale. Please find or create a version that does not contain the text.

Franchement, décrire ce qui se passe dans le dernier épisode est un peu exagéré. Par courtoisie pour les nombreux utilisateurs, SVP veuillez éviter ce genre d'images.
Désolé pour ce désagrément, vu que j'avais déjà Up toutes les autres saisons dans ce même style... Désolé encore, je garde pour moi. Je pense pas vraiment que beaucoup regarde le texte... Merci.

Sorry for this inconvenience, since I already had Up all the other seasons in this same style ... Sorry again, I keep for myself. I do not really think that much looks at the text ... Thank you.
Mistywing
Site Moderator

Wed Jun 19, 2019 4:12 pm

Le style est correct, et les autres citations me semblent appropriées et sans spoiler les événements de la série. Si vous choisissez d'écrire autre chose à la place il ne devrait pas y avoir de problème.
BelDave69

Wed Jun 19, 2019 4:26 pm

Pas de souci... Merci
Post Reply